torsdag 19. februar 2009

Hæla i taket..

Eller noe sånt.. I dag dro vi på gården der "moren" til Camilla vokste opp. Det eneste som skilte gården fra norske gårder, var vel noen av dyrene. De hadde papegøye blant annet. Ellers var det kuer, hester, hunder, katter og frittgående høns. Vi spiste lunch der. På veien hjem dro vi innom isbaren de på gården driver, og nøt hjemmelaget is i varmen;)
I kveld var vi hos tanta til "moren" i huset. De har en fantastisk skjønn datter på 2 år, og en litt eldre gutt. Det ble til at jeg tulla og lekte mye med jenta. Det var rart å ikke kunne forstå hva ho sa, men d fungerte veldig greit for d:) Leking trenger ikke alltid verbalt språk. Det var veldig koselig å være hos dem. Vi dro dit med hele fam. vi bor hos. Stemninga var veldig god:) Om ikke akkurat hæla var i taket, hadde jeg d fantastisk koselig=)

2 kommentarer:

  1. Hei igjen, prøver meg med en kommentar på bloggen din. Det var så koselig å se og snakke med dere i går. Turen hjem fra Sverige gikk fint, i dag snør dt kraftig, skal komme 15 cm snø i løpet av dagen. I kveld skal Olsen og Borgås på besøk til Terje og se Mamma Mia på stor tv. Ha det fortsatt bra.

    Hilsen mamma og Terje

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Artig og lese alt du skriver! Ser ut som dere koser dere og har det veldig bra! Litt vel varmt etter min smak, men jeg er jo hjemme i snøværet.
    Var kjempekoslig og ha besøk i går og aritg og se at Aurora kjente dere igjen. For det var det helt tydelig at ho gjorde!! Må være koslig for Camilla og ha besøk også. Sikkert deilig og kunne skravle på norsk.
    Kos dere masse. jeg er nysgjerrig og syns det er veldig artig og gå inn og lese! Skal bli gøy og se bilder også!
    Klem fra tante

    SvarSlett