torsdag 15. januar 2009

Koh Samui=)

Dette er Thailands 3. storste oy!! Jeg saa for meg lange, hvite strender og fullstendig stillhet. I stedet er det en oy full av turister, med en handlegate full av stoy der de skal prakke paa deg alt mulig rart. Men.. Den hvite stranda er her ogsaa, og her er d ro. Vi har vaert her i 2 dager, og sola tittet bare fram noen faa timer i dag, mot ingen minutter i gaar.

Det er mye vind, og de rode flaggene pa stranda er oppe. Bolgene skyller inn mot hele stranda, og det er ingen plass aa ligge paa, bare en smal stripe a gaa paa. Det er varmt selv om det er skya, og jeg gaar i shorts hele dagen. Vi har benyttet hotellets basseng for aa faa bada.

Menneskene er veldig hyggelige, og jeg foler meg veldig trygg paa dem. De hjelper til saa godt de kan. I morra skal vi dra videre til Bophut. ( her heter d Chaweng) Det er en litt mindre strand pa oya.

Jeg skal prove aa faa lagt ut bilder snart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar