onsdag 21. januar 2009

Phuket:)

Naa befinner jeg meg paa Phuket. Vi er paa Kata Beach. Det er utrolig fint her!!! Sola skinner hver dag, og en overskya dag vil si ca. 10 bittesmaa skyer som ikke engang kommer i veien for sola. Det kryr av svenske turister her.

Vi er naa 3 personer siden vi har truffet paa en venninne hjemmefra. Dagene gaar i bading og soling. I dag provde jeg paragliding (bak baat). Det var utrolig goy! I morgen skal vi pa elefanttrekking som jeg egentlig tror betyr aa ri en elefant.

Jeg storkoser meg og anbefaler sterkt dette stedet. Her kan man trygt gaa alene i gatene ogsa:)

1 kommentar:

  1. hei. Nå er mormor her og har fått lese fra turen din. du får se og oppleve mye syns ho. synd det ikke ble Australia, men da får du ta en tur dit siden! Synd du ikke får lagt ut bilder. Men vi får vel se når du kommer hjem. Høres ut som du koser deg og det er det viktigste!! Klem fra mormor og tanta

    SvarSlett