onsdag 28. januar 2009

Tilbake i Bankok:)

Ja, naa foler vi liksom at vi er tilbake der turen startet, paa samme hotellet i Bankok. Da vi kom hit i gaar kveld, ble vi overrasket over at den kinesiske nyttaarsfeiringa har begynt!! Gata i Chinatown som hotellet ligger i, var stengt. Her var det salg av aallslags mulig juggrl, og det var tykt av folk i gata. Jeg fant m,eg et par solbriller til 10 NOK, ellers var d veldig lite aa kjope. Mat selger de overalt ute i gata, men d frister ikke akkurat. I morra gaar turen mot Norge. Forst til Hong Kong, saa London og tilslutt Gardermoen. Vi skal lande paa formiddagen paa fredag, men vi frykter noen forinkelser. Jeg gleder meg til aa se folk hjemme igjen:) Gleder meg ogsaa sykt turen til Brasil!!

2 kommentarer:

  1. heisann! ja nå er det ikke lenge til du er hjemme igjen og kan begynne og forberede neste tur. Du er sikkert brun som en nøtt! Du får ha god tur hjem og kose deg de siste dagene av turen!
    Klem fra tante

    SvarSlett
  2. he,he.. Nå har jeg kommet hjem fra Gardermoen og jeg skulle ønske jeg var brun som en nøtt, men jeg føler jeg ikke har blitt så brun, og at den lille brunfargen jeg hadde forsvant i den lange flyreisen hjem. He,he.. Jeg er heldigvis ikke så hvit som snøen;) Jeg kjøpte te til deg på flyplassen i London. Du får få den neste gang jeg ser deg! klem

    SvarSlett