mandag 26. januar 2009

Siste kveld paaa Phi Phi

Ja, naa er det siste kvelden paa denne oya, og i morra gaar turen sakte, men sikkert tilbake til Norge. Vi drar til Bankok i morra kveld og blir det 1,5 dogn, for vi flyr mot Norge og ankommer moderlandet fredag formiddag norsk tid. Om alt er i rute da..

Jeg for min del fikk en perfekt siste dag her paa oya. Vi har vaert paa en halv - dags baattur i dag, og jeg har endelig faatt provd aa snorkle. Jeg kjopte et undervannskamera og er spent paa hvordan bildene ble:)I tillegg saa vi noen aper og gikk i land paa flere smaaoyer. Tilslutt fikk vi middag paa baaten og not solnedgangen. Fantastisk avslappende og perfekt etter at jeg har blitt lei av aa bare bade og aa sole meg. Man blir litt forsynt paa den veldige varmen..

Naa tenker jeg aa ta massasje:) De er veldig flinke her, og man betaler jo ikke mye for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar